Underbart :)

Slutade klockan 11.00 i skolan igår!
Jag & Ac gick till hennes jobb och gjorde 2intervjuer till ett grupparbete i skolan sen gick vi och tog en AS " AFTERSCHOOL" På flyt nere vid slussen/gamla stan.
Där satt vi i 2timmar och bara myste, drack lite rose´ och snacka massa skit :) Hur härligt som helst!
Jag åkte hem runt fyra och käka lite sen nästan direkt iväg och hälsa på Mallan på hennes jobb :)
Där satt dom och drack lite vin och myste, så vi blev kvar där ett par timmar och sen drog vi ut med en av hennes kollegor. Va först på treat och sen på en " båtfest" hade riktigt riktigt skoj verkligen. Och de va så skönt för att bara va ute och dansa och ha kul utan att vara full, vi drack nån cider bara :) Men blev ganska sen hemkomst ändå haha.
Men vilken härligkväll de va , träffa så himla härliga människor verkligen!

Imorse klev vi upp runt halv 10 och gjorde oss iordning och åkte ut till Familjen Andersson i Tyresö och fika :)
Mallan ska flytta in dit ikväll, haha snacka om snabba beslut alltså! Men himla skoj att hon ska bo där, då kan jag hälsa på dom när jag vill, saknar faktiskt hela familjen där. Dom är ju så himla goa :) Fick även min födelsedagspresent av dom idag när vi va där, ett par jättefina tavlor som du har gjort själva och skrivit Carpe Diem på ! Så himla gulligt :)
Nu kom jag nyss hem och har käkat lite mat & diskat. Ska snart ta mig en promenad och sen ikväll blir det grillning med Karro&Linnea. Och imorgon kommer Josie <3 tjohoo!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0