What a Day

Världens härligaste vårväder :)
Vi satt ute i Mariaparken och drack kaffe & snacka skit på lunchen, hur mysigt som helst!
Stod i repan med Karro idag, vart lite omkastingar i salongen , men gjorde en porrengöring i slutet av dagen iaf :) Annars fixade Camilla & Kristin alla behandlingar all by themselves ! Så duktiga så :)

Haha men jag måste ju berätta om min hemfärd!
Kommer ner i t-banan med Karro&Linnea. Kunde ha hoppat på deras tunnelbana och bytt i Gullmars, men min skulle ju komma 2min efter.... Nejdåå då blir det stopp i trafiken så jag fick ju självklart börja leta fram en buss som kunde ta mig bort mot gullmarsplan. Så först åkte jag in till skanstull med en buss och fick byta där till en annan som gick till gullmars och fick ta en promenad därifrån och hem till mig. haha så typiskt när man är vrålhungrig och MÅSTE plugga som faan..
men men man får se det positivt att jag fick mig lite motion iaf :)
Känns helt okey inför provet imorgon, ska väll bara läsa igenom allt en gång till innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0