Älska Fredagar!!

Äntligen framme vid min favorit veckodag.. FREDAG!! :)
Man blir så himla pigg & glad när man vet att det är helg.
Även om jag ska jobba hela helgen så får man alltid
en speciell känsla på fredagar :) De är härligt de!!
Vi slutade runt lunchtid i skolan idag, så jag passade
på att ta en vända på stan och uträtta lite ärenden och
sen tog jag en promenix längs strandvägen fram & tillbaka.
De är ju såå himlans fint där vid vattnet & alla båtarna :)
Nu kom jag precis hem och har satt mig på balkongen med
en kopp kaffe :) Supermysigt! Och snart kommer Mallan hit och
gör mig sällskap oxå. Kvällen blir lugn&skön eftersom jag ska
upp tidigt imorgon, blir nog till att köpa hem lite godis faktiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0