Första dagen avklarad!

Första dagen efter sommarlovet är nu avklarad!
Det va superroligt att träffa alla goa klasskompisar & lärare :)
Salongen flöt på riktigt bra oxå.
Hade en helkroppsmassage, ryggmassage, manikyr & ett AromaBad !
Så det va faktiskt ganska lugnt idag, skönt med lite mjukstart faktiskt.
Men ändå var man helt slut när vi stängde för kvällen..
Har setat och pluggat nu ända sen jag kom hem!
Läst på arbetsordningarna för massagerna och skrivit på projektet.
Så nu var det dags att ta en paus, fatta inte riktigt va jag skrev tillslut hahaa :D
Tänkte försöka få undan så mycket plugg som möjligt nu innan veckan är slut.
Blir så mycket till sen iallafall så det är lika bra att kämpa på :)
Känner mig riktigt motiverad nu!! Bara man kommer igång går ju allting bra,
även om det inte är en dans på rosor så är det ju det här som jag brinner för
och vill hålla på med hela livet :) Älskar verkligen det jag gör just nu.
Och det är så intressant och spännande ju mer kunskap man får inom branschen :)
Nu ska jag ta och göra mig lite te och lägga mig på soffan en stund innan jag
fortsätter med allt, behöver lite ny energi :) Och fick det nyss från ett gulligt sms oxå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0