Hudvård

I helgen har det pluggats&Jobbats.
Hudvård 24timmar dygnet runt kan man säga!
Jag till och med drömmer om det. hahaa
Nu har jag precis satt mig i soffan framför tvn.
Hade lite spa för mig själv här hemma när jag
kom hem från jobbet :) Gjorde en pedikyr, en hårinpackning,
peeling & ansiktsmask. Va super super härligt och välbehövligt :)
Ibland glömmer man nästan bort att ta hand om sig själv,
när man bara tar hand om andra människor varje dag.
Men det är sååå himla viktigt för ens välmående att få en
stund för sig själv och bara pyssla om sig :) Man mår toppen av de!
Veckan kommer bli tuff i skolan. Rep i manikyr,makeup, ff+bf, ansiktsapparatur,
salong och prov i anatomi på kroppens nervsystem.. Men det är som sagt
bara att kämpa på och göra sitt allra bästa, mer kan man inte göra :)

   Daily peel pads från Md. Dom är toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0