Lugn & Harmoni

Bestämde mig för att ha en riktigt myskväll för mig själv!
Har vart så uppstressad, splittrad och haft lite ångest de
senaste dagarn inför skolan & framtiden.
Så nu tyckte jag att de va dags att ta hand om sig själv lite :)
Gjorde en hårinpackning, köpte godis, tände ljus och myste
ner mig i soffan med kudde&filt. Kika på tv och bläddra lite i
massagekompendiet. Gjorde lite te nu på kvällskvisten medans
jag kika på Lipstick Jungel oxå.
Känner faktiskt att jag har kommit ner i varv :)
Nu ska jag gå & lägga mig och sova så jag är pigg som en
mört imorrn när skolan börjar!

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Malin

Lät som en ultimat myskväll det där gumman! Hoppas du sover som en stock nu så hörs och förhoppningsvis ses imorn :*

2009-08-03 @ 23:29:00
URL: http://malinzoger.blogspot.com
Postat av: therese

ååh du är ju bara för söt.

you and me forever:D

längtar efter en vinkväll med massa snack,

måste komma till dig i stockholm nån dag.

2009-08-04 @ 01:05:18
URL: http://theresewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0