Mys på Djurgården!

Jag & Mamma tog oss en morgonpromenad imorse!
Sedan en fika inne i Gamla stan:)
Tog båten ut till Djurgården och satt & solade.
Käka lunch på SjöCafe´t och sedan strosa vi runt på standvägen!
Jättemysig dag med Mamma verkligen.
Nu kom vi nyss upp till lägenheten och Mamma har åkt
hem till Avesta igen. Blev väldigt tomt nät hon åkte..
Har inte haft skolångest på hela dagen men nu kommer allt igen.
Jag tycker att tiden går alldeles för fort verkligen, de är lite scary!
Om två månader är jag färdigutbildad hudterapeut liksom, helt galet!!
Men ditt samtal alldeles nyss piggade verkligen upp mig :)
Så jag fick faktiskt tillbaka ett leende på läpparna ;) hihi..

  Fika i Gamla Stan

  Lunch på Djurgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0