Mysiga Söndag :)

Åh va skönt det har vart med en
riktigt familjehelg hemma i Avesta.
Bara massa avkoppling!!
Eller jaa massa pluggande haha...
Men nu är mitt projektarbete äntligen helt klart!!
Jiippieee tjooohooo för mig ;)
Va ute på en riktigt härlig långpromenad
idag, otroligt skönt att rensa huvudet
efter allt läsande & skrivande.
Åkte hem till Gabbis på en mysig liten
fika och massor av tjejsnack!
Hälsa på Anna en sväng oxå innan
jag åkte hem, kul att träffa lite tjejkompisar :)
Nu är jag hos Mamma&Pappa igen och
ska mysa framför tvn hela kvällen med massor
av tända ljus och en kopp te, åh gud sååå mys!!!
ÄR LEDIG IMORRN :) wooohoo..
Ska till frissan och sen blir det fika med Magdisch.
Så skönt att bara koppla av verkligen.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej allt bra?

vi måste ses någon dag:)

2009-08-31 @ 13:24:00
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0