Pluggoholic

Va väldigt lugnt med behandlingar på förmiddagen idag
så jag & Ac passade på att förhöra varandra på massa
cidescofrågor ur vår stora feta pärm :D haha!!!
Det gick väll helt okey, men efter 2timmar va man rätt
fullmatad med info kan jag tala om..
Eftermiddagen bestod av mera plugg, ansiktsbehandling
och helkroppsmassage! När vi stängde för dagen va jag
totalt slut. Och man blev ju inte piggare av att ha setat i flera
timmar här hemma och pluggat massa tills repen i AB & Vax imorrn.
Men men jag klagar inte det är bara att kämpa på och göra sitt bästa :)
Blir nog sängen snart, ska bara läsa igenom allt en gång till!!

Sorry om jag är lite okontaktbar,
måste lägga all min energi & tid på skolan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0