Rep, Träning & Plugg

Repet i Ansiktsapparaturen gick mycket bättre
än vad jag trodde, så det känns toppen :)
Lite små detaljer som behöver finslipas bara
till det praktiska provet & cidesco.
Efter skolan tog jag mig en riktigt lång & härlig
springtur ute i solen. Såå härligt att bara rensa
tankarna och koppla bort allt för en stund.
Sen va det bara att sätta igång med pluggandet igen!
Karro kom hit och pluggade med mig :)
Alltid lite roligare när man är 2 iallfall!
Men nu får det tametusan räcka för idag alltså.
Så håll tummarna för mig imorrn :)

 Pluggisarna ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick det då? =) Du får plinga mig så får vi snacka lite skit gumman! Puss

2009-08-21 @ 18:35:51
URL: http://malinzoger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0