Vart tog energin vägen?!

Klev upp klockan 06.20 imorse för att åka
tåget till Stockholm som skulle ha gått 07.15..
Dock blev vi stående mellan Avesta & Sala i typ
tre timmar innan vi kom iväg. Så jag kom till salongen
precis till lunchtid. haha herregud vilken morgon alltså.
Väl i skolan börja jag må jättedåligt, kallsvettades, mådde illa,
ont i bihålorna och det kändes som att all min kraft i kroppen
bara försvann på en minut.. Skitskumt.
Så de va inte mycket annat att göra än att åka
hem till sängen. Har legat och vilat nu sen jag kom hem
men känner mig fortfarande totalt slut. Jag fattar inte vad som hände!!
Ska pallra mig iväg till affärn nu iaf, måste handla lite mat.
Men sen blir det sängen & tvn resten av kvällen.
Måste vara pigg imorrrn, vi har ju 2 stycken praktiska prov i massage!
Ge mig energi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0