Josefine Morelius


Jag finner inga ord för hur mycket vår vänskap
betyder för mig. Det är allt jag behöver just nu!
Hon är en vän jag värdesätter så otroligt högt.
Skulle aldrig klara mig utan henne!
Josefine är alltid mitt solsken.
Telefonsamtalet idag gav mig så mycket
energi & nya krafter. Allting kändes helt
plötsligt mycket lättare & bättre :)
Jag saknar dig så mycket att jag
får ont i hjärtat när jag tänker på hur
lite vi ses & umgås... Även om vi gör
så gott vi kan så önskar jag att du var
vid min sida varje dag!
Det finns ingen som du <3

 Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack min fina, detta var precis vad jag behövde läsa! Sitter här i soffan och gråter nu, du anar inte hur tacksam jag är över att du är min vän! Jag älskar dig! <3

2009-12-15 @ 21:57:16
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0