Alla Hjärtansdag <3



Jag tycker att den här dagen är så mysig :)
Man visar kärlek till alla nära&kära det är ju dundermysigt!

Fick ett jättefint kort av Min kära Storasyster, hon är bara för underbar :)
Och Mamma&Pappa fick jag lite söta små paket va, dom är bäst i hela världen!
Vad hade jag gjort utan min familj, dom ställer verkligen upp till 110% för mig.
Jag älskar dom obeskrivligt <3

Nu ska jag ner på stan med Bästa Josefine och ta en mysig liten allahjärtansfika .
Hon är oxå en viktig del i mitt liv och finns alltid där för mig i vårt&torrt.
Stöttar mig i allt gör hon, lyssnar när jag behöver prata och gör mig glad när jag är ledsen :)
Hon är ett riktigt solsken i min vardag <3

Ikväll ska jag ut & äta middag med Min Älskling Peter :)
Om jag skulle skriva ner allt han gör för mig skulle jag få sitta här hela livet ut !
Han är min andra halva och jag älskar honom av hela mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: lilli

puss på alla hjärtans dag :)



lite försent dock... :P

2009-02-16 @ 10:40:30
URL: http://lbelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0