Familjehelg :)

Vi va hemma hos Systeryster igår hela eftermiddagen :)
Underbart att träffa Max & Maluo , Mina små favoriter!
Framåt kvällningen åkte jag hem till Peter.
Vi käka mat, kika på melodifestivalen & på Madagaskar 2 :) en riktigt sån där skön myskväll hade vi !
Imorse va de såklart familjen Bäck specialfulle , hihi :P älskar att äta frukost där när Agneta har fixat&donat.
Mamma kom ut på en fika och vi satt och kika på massa kort från balen och sommaren. Gud va jag längtar tills sommarn nu verkligen. Massa sol, grönt fräs och värme värme värme ! Gärna sommar nu tack :)
När jag kom hem från Hedemora tog jag mig en promenad , käka mat med Mammsi&Pappsi och nu har jag pluggat i två timmar, usch för provet imorrn alltså. Känns som att det inte blir så högt betyg på det men vafan jag orkar inte plugga mer:P Nej istället ska jag hem till Min Josefine och kika på Gossip Girl och käka kladdkaka :) haha mer lockande än plugget måste jag säga!!

Helnöjd med helgen hemma i Dalarna <3

 
            Kärlek
                                    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0