Måndag

Gick upp halv 6 imorse, åkte till Stockholm för att vi skulle på kurs så är den inställd:P haha typiskt!
Men det  var jätteroligt att träffa alla gobitar i klassen, så himla underbara människor!
Jag åkte hem till Avesta igen och tog nyss en långprommis med LinnZan.
Snart kommer Mamma hem och då ska vi laga mat :)
Känns jätteskönt att vara hemma men samtidigt var det jätteskönt att vara i Stockholm.
Jag vet inte vad som är bäst egentligen men det är alltid skönt att vara hemma när man inte är på topp.
Men imorgon bär det av igen , haha gud vad jag åker fram&tillbaka.

Du är inte värd ett piss i mina ögon längre!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe liite roligt att jag har "ditt" carpediem gaddat på halsen :) /c4rlsson på bdb

2009-02-23 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0