Lördagsnöjen :)

Jag väckte upp Älsklingen klockan halv nio imorse ( Stackarn ) haha!
Gjorde frukost åt oss och sen släpa jag med honom till gymmet :)
Åh det va så härligt att träna, plus att jag tog mig en liten solning oxå , JAG VET INTE BRA!! Men jag var tvungen har inte solat på år och dar.. Men det är ju tokdåligt för huden eftersom 90% av hudens åldrande beror på just sol / uv-strålning. Fast idag ingorerade jag den faktan och unnade mig själv en solstund ;)

Det blev en efterlängtad fika med Min kära Josefine på plussan :)
Vaniljsemla & KaffeLatte , mumsmums! och såklart massa skvaller haha.
Och dagens va när min Syster kom och babbla med oss .
-Jenny vet du vad som hände inatt???!!
- Nejdå?
- Vårat marsvin fick BARN!!!
haha jag tror vi garva så vi fick ont i magen. Sånn typiskt grejj som bara händer min Storasyster alltså.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0