Vilodag :)

Är hemma från skolan idag!
Känner mig lite småsjuk & behöver verkligen vila.
Jag gör inget nytta i skolan när jag inte är pigg så jag kände att det va lika bra att ta en dag & vila upp mig :)
Behöver desutom plugga en massa idag och det gör jag bäst hemma vid köksbordet med en kaffekopp&rixfm ;D haha.
Älsklingen sov här inatt :)
Älskar att vakna upp bredvid honom! Vi käka mysfrulle med ägg, fil&musli, mackor, jucie, oboy & kaffe på de :)
Riktigt mysigt, han åkte iväg och jobbade för ett tag sen så jag har setat och pluggat i ca 2timmar, känner mig väldigt duktig nu, haha inte det allra roligaste att starta morgonen med plugg på galvansikström & lymfatiska systemet! men men de går bra :) Det är bara att bita ihop och läsa läsa läsa läsa läsa läsa haha!!
Ska snart laga lite mat & fortsätta mitt pluggande , skriver några rader igen lite senare!

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0