Glamour Lack, fika & gammla partybilder!

Hade prov första timmen i skolan, gick nog faktiskt ganska bra kändes det som :)
Resten av dagen bestod av glamour lackning ! Hur skoj som helst, alla gick crazy på starka lysande färger, litter och massa stenar och blommor :P haha riktigt roligt !!
Efter skolan gick Jag, Karro & Linnea och tog oss en fika och snacka en jävla massa skit :)
Hann även med att träffa Mickis oxå, hon har ju sin praktik här i Stockholm så de är ju skoj att ha en av Avestabrudarna här i Storstan måste jag säga :)
Nu sitter jag bara och surfar lite på datan, Jessica skicka nyss en massa bilder från en gammal fest vi va på för ett tag sen, jag trodde jag skulle dööööö av skratt måste jag säga :P hahhaa herregud när hon & jag är i farten kan ju vad som hest hända ;) haha ni ska få ett litet smak prov här !


Thorssan & Jag i ett nötskal !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0