Lördag i Avesta

Vaknade klockan halv 8 när Älskling gick upp och åkte till romme! Somnad om och vakna igen halv 9 och då gick jag ut och tog mig en långpromenad. Så galet välbehövligt, känner att jag tränar alldeles för lite nu för tiden. Jag som är en riktigt träningsmänniska i vanliga fall. Men men man kan inte alltid ligga på topp haha :)
Runt klockan ett kom Bästa Josefine och plocka upp mig, vi åkte ner på stan och tog oss en liten fika på Carpe Diem!
Alltid lika härligt att skutta runt på stan med den donnan :)
När jag kom hem käka jag mat med Mamma & Pappa och nyss färgade jag fransar&bryn på Jessica & Mamma :)
Nu ska jag bara vila lite för ikväll blir det till att Äta mat ute på Kingen med Josefine & Mickis :) Ska bli jättetrevligt! Och gott om inte annat, och det slinker nog i ett glas vin eller två :) De kan man vara värd efter första veckan i skolan efter lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0