Tårta, brun utan sol, bygglov :)



Efter lite goda mackor, tårta & massa kaffe tog jag mig en dusch och smörjde in mig med lite brun utan sol :)
Vill känna mig fräsch tills imorgon när man ska träffa kunder !
Snart ska jag lägga mig i sängen och kika på Bygglov :)
Jag saknar min Älskling som vanligt fram på kvällskvisten , vill ju ligga och gosa med honom men men de får bli i helgen de som vanligt :) Kanske ska bjussa han på en ryggmassage då eftersom han inte fick nån behandling i helgen som va!
Nästa vecka är det föresten Dansföreställning i min gamla skola, JAG BARA MÅSTE SE ! Så det blir en liten sväng till Avesta på onsdag kväll faktiskt, för jag kan ju inte missa den de bara går INTE !!
Nej nu ska jag mysa ner mig med kudde & filt i sängen framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0