Träning i högsta grad!

Kom precis hem från ett danspass ! Jag är HELT SLUT , haha herregud min kropp är inte alls van att träna så här hårt ska jag tala om. Jag & Sara bestäde förra veckan att vi skulle åka in till Tyresö och träna så vi anmälde oss till ett dansarobics-pass på Tyresögym. Så himla skönt att börja träna igen, jag saknar allt som har med träning/motion och framförallt saknar jag DANSEN. Dans i mitt hjärta som jag alltid har sagt. Det är bra för både kropp och själ :) Man mår så himla bra när kroppen får röra på sig, och idag vart jag verkligen totalt utpumpad. Dags för mig att bygga upp min kondition igen ! Nu ska jag ta tag i mitt träningsliv som jag en gång haft och köra järnet :) De spelar ingen roll vad jag tränar bara jag får känna den där känslan jag fick idag när vi dansade, de är guld ! Jag älskar det :)

Mer motion åt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0