Gröna Lund, En kall & Sommar

Jag & Therse tog lilla färjan över till Gröna Lund och spenderade dagen där :)
Åkte massor av karuseller & käka pizza och tog oss en kall öl och satt vid vattnet & myste!
De värsta va när vi åkte vilda musen och jag skriker rätt ut : JAG HATAR DIG SÅÅ JÄVLA MYCKET, haha
man har ju inte åkt karusell sen man va liten typ :D men skojj va de!
Hem och böt kläder eftersom vi vart helt dyblöta av regnet som kom.
Sen åkte jag in till Odenplan och mötte upp Daniel för ännu en öl och massa skitsnack :)
Therese åkte och träffa sin Lilla Hugo en stund och sen kom hon och gjorde oss sällskap på sommar :)
Där satt vi i sofforna och myste hela kvällen och snacka om allt mellan himmel och jord och drack massa gott :)
En superdupermysig kväll verkligen med två otroligt härliga människor! :) Tack för igår!
Nu ska vi in till stan och möta KarroBarro och käka lite lunch, strosa runt & ta en glad vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0