Norge!

Mormor väckte upp mig såååååå tidigt imorse!
- JENNYY nu är det frukost.
Jag stapplar mig fram till frukostbordet och får i mig en knäckemacka typ.
Satte oss i bilen Jag,Mamma,Pappa,Mormor&Morfar och det bar av upp mot Norge.
Halvsovande fram tills Lindvallen där började kallabaliken hahaaaaa!! :D
Gud jag skratta tills jag grät, jag kom att tänka på en liten händelse för 2 år sen
inne på stadium när Jag,Josefin & Linus va där. haha
Limpan skrämde livet ur mig och jag skrek över hela affärn! ( Ni skulle vart med )
Och jag skulle berätta om detta för allihopa och det tog nog en halvtimme innan
jag fick fram hela historien. Åh gud vad jag saknar dom tiderna verkligen!
Aja väl framme på stället vi ska handla & fika har dom typ jorden äckligaste kaffe
och alla va sjukt fikasugna.. Ni kan tänka er humöret på oss ;D
Men vi hade iallafall riktigt trevligt =)
Nu är vi nere i Trandstrand igen och jag ska sätta mig ute & sola lite!
Sen bär det av upp till Stugan igen & träffa lilla söting Jacksson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0