Springtur

Tog en springtur med Thorssan runt spåret på kvällskvisten :)
Va riktigt längesen vi va ute & hurta tillsammans.
När vi gick i skolan körde vi ju denna vända minst 2gånger i veckan!
Jag saknar verkligen den tiden på högstadiet & gymnasiet ibland..
När alla vi tjejer umgicks jämt & hela ligan hittade på massa roligheter.
De va alltid vi tillsammans ju.
Jag & Jessica kom in på massvis av gamla minnen idag.
Herregud vad roligt vi har haft tillsammans, haha!!
Bulgarienresan slår iallafall det mesta kan jag säga ;)
Jag önskar faktiskt att man kunde få skruva tillbaka tiden för en stund
och bara vara i allt för ett tag.
Alla filmkvällar, cykelkvällar, partykvällar jaa ALLT!! Jag saknar det verkligen.
På nått sätt känns det som att det var så himla lätt allting.
Man träffade alla sina bästa vänner varje dag i skolan och hittade på nått skoj efter skolan!
Såg på helgerna och kunde prata om alla bravader på måndagen igen när man träffades i skåphallen :D
Åh jag får verkligen rysningar när jag tänker tillbaka på den tiden.

9B tjejerna <3

Lucky Seven i Bulgarien <3

Sälen-ligan <3


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0