Avkoppling :)

Gud vad jag har sovit bra inatt :)
Känner mig riktigt utvilad och faktiskt lite bättre i förkyldningen!
Gick upp 10.15 och gjorde mig en rejäl grötfrukost faktiskt, de va inte igår det hände ska jag säga!
Nu sitter jag här vid datan med en kopp kaffe och kikar en gammal Avesta Tidning, och läste nyss att Erik Larsgården öppnar IDAG !!! Mitt herdeliga gamla jobb, måste nästan dra med Syrran eller Josefine ut på en fika idag :)
Älskar stället verkligen , men dessvärre inte jobbet haha . Så mycket strul runtomkring allt. Annars är det en perfekt sommarjobb! Otroligt underbar miljö att arbeta i, ligger precis vid vattnet och världens utsikt :) sååå mysigt.

 Erik Larsgården " SommarCafe "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0