Falun/Borlänge

Josie kom och plocka upp mig med bilen runt tolv!
Stanna på statiol i Hedemora och köpte kaffe&chokladbit.
Sen bar det va mot Falun, poppa musik & sjöng för fulla muggar som vanligt!
Sprang runt i massa affärer och råka ut för en del tokigheter som vanligt haha.
Tog en tur till Kuppan oxå . Där käka vi lite mat och strosa runt lite :)
Hem till Josie en vända och prova lite kläder och sen va vi nöjda med dagen!
Nu sitter jag hemma och väntar på att det ska slut regna nån gång så jag kan
få ta min powerwalk runt broarna. Men just nu ser det inte så lovande ut tyvärr.

 Alltid Coffee to go ;)
 Mitt älskade lite pucko <3 hahaa såå jävla söt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0