Feber ;(

Jag vill inte vara sjuk..
Ligger i soffan med en kopp te och kikar MTV.
Borde börja plugga snart, men har inte riktigt orken till de än.
Josie är på praktiken tills klockan 16.00... Längtar tills hon kommer hem :)
De är så tråkigt att vara själv när man är sjuk. Men i vilket fall ska jag pallra mig till skolan imorgon,
vi går bara fram tills tolv så det härdar jag ut, sen får jag ju vila i helgen.
Har lite beslutsångest om jag ska stann kvar här i Stockholm eller om jag ska åka upp
till Avesta och bli ompysslad av Mamma&Pappa. haha :D ska fundera lite under dagen...
Nej nu ska jag sova en timme till och se om jag piggnar till lite sen kanske.


Kommentarer
Postat av: Lina

sv;

Jaa, jag längtar så jävla mycket! Tror det kommer att bli en riktigt grym show :)



Krya på dig förresten! PÖSS!

2009-06-04 @ 14:36:20
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0