Kvällsmys på balkongen :)

Sitter ute i kvällssolen på balkongen och pluggar kosmetiskt kemi & läser igenom pedikyrkompenidet!
Jag älskar verkligen att sitta ute på balkongen på kvällen, det är så mysigt!
Jag kan inte fatta att vi om en vecka går på sommarlov och när vi kommer tillbaka har vi bara 2månader kvar i skolan sen är vi utbildade Hudterapueter. Det känns helt galet!! Jag trodde aldrig att tiden skulle gå så här fort.
Tänkt vad mycket jag har lärt mig på så här kort tid och vilka underbara vänner jag fått genom skolan :)
Ändå sen oktober förra året har mitt liv varit så händelserikt. Jag har gått igenom så mycket olika saker, träffat så mycket nya människor, bott på 2 olika ställen, lärt mig saker jag aldrig trodde jag skulle kunna lära mig. Ja jag skulle kunna sitta hela natten och bara skriva. Mitt liv har verkligen förändrats sen jag hoppade på den här utbildningen :)
Jag älskar verkligen det jag gör just nu! Jag har inget att klaga på allt är bara så toppen!
Visst är det tufft & man får kämpa hårt men det är de ju absolut värt kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0