Länge länge sen *

För några av sen när Jag & Mamma va på Kreta träffade jag en jättefin kille .
Pratade med honom idag :D hihi.. Helt sjukt efter så många år :)
Han är så himla go den killen !! Veckan nere på Kreta va verkligen de bästa dagarna i mitt lv.
Badade mitt i natten, ute & festade med Chris & hans vänner ja de va en himla massa upplevelser!
Och sista kvällen innan jag skulle åka hem till Sverige satt vi nere vid stranden och pratade om allt mellan
himmel & jord och han fick ett guld halsband av mig som ett minne, och idag så skrev han att han fortfarande
har det kvar :) Hur gulligt är inte de!! Åh jag skulle göra mycket för att få göra den veckan en gång till..
Han hade verkligen kunnat varit en såndär vän för livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0