MallisBrallis


Fick tag på MallanBrallan .,Hon är typ världens sötaste ju!! :)
Jobbar & sliter jämt, eller iaf hänger på jobbet haha . JOBBNARKIS kallar jag henne :)
Blir en mysig fika med henne på söndag & massa skitsnack . Längtar faktiskt redan!
Känner att vi kommer ha en hel del att prata om ;) Brukar ju vara så. hihi
Blir iallafall ett ordentligt pepptalk inför sista veckan i skolan. Har sjukt mycket prov så hon får
ge mig en litet kick i asset så jag inte tappar motivationen nu in i det sista :)
Nu vart det ett helt inlägg här om Mallan, men de kan hon vara värd !
Hon är en helt fantastisk vän för mig!Lyssnar alltid på mitt tjat om skolan, livet, kärleken , jaa ALLT!
Hon är helt enkelt en riktigt pärla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0