Tomt utan dig!

Efter skolan gick jag upp till Globen & tog en fika med Josefine:)
Följde henne till T-Centralen och vinka av henne där!
Usch va faktiskt jobbigt att hon skulle åka hem. Det kändes så himla tomt när jag gick från tåget
och nu när jag kom upp i lägenheten va allt så tyst! Kommer sakna mig lilla galenpanna ;D hihi.
Men snart kommer Karro hit och gör mig sällskap iaf :)
Vi ska kika lite tv och bara ha en liten myskväll. Man blir inte sugen på så mycket annat i detta väder..
Grått,regn&rusk, usch usch ingen höjdare de inte! Man blir så trött & seg i hela kroppen.
Hoppas på bättre väder imorgon när vi ska hem till Ac på klassfest :) Då vill vi ha solsken !
Tänk att vi får sommarlov på onsdag!! Det har gått så fort , men det ska faktiskt bli jätteskönt att komma hem
till Avesta till vänner&familj och bara koppla av ett par veckor. Jag behöver verkligen de :)
Saknar mina underbara vänner och familjen jättemycket just nu. Har vart så mycket i skolan så man blir så inne
i allt där så man hinner knappt känna efter hur man mår eller vad man behöver. Hela ens liv har verkligen kretsat kring skolan på senaste tiden. Så nu är det här sommarlovet efterlängtat ska jag tala om :)
Jag vill sitta på plus och fika med alla gobitar & ta en kvällspromenad runt broarna.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0