Me Myself and I :)

Har haft en jättebra salongsdag med mina underbara C-klassare :)
Längtar verkligen tills i sommar när vi ska sitta på uteserverningarna i Stockholm & dricka drinks!! Lovely!

Är hemma i Avesta nu!
Josefine kommer snart hit & kikar Let's Dance och käkar lite Candy:)
Och imorgon blir det väll en liten fikis som vanligt kan jag tro! hihi, lär ju passa på när vi båda är i stan!

Nästa helg blir det Stockholm för hela slanten :)
Ska till Mimmsan och fixa frillan efter skolan!
Mysa, fika & shoppa med Mallan och träffa Karro&Linnea från klassen!
Toppenhelg :)

Helgen därpå åker jag upp till Gävle och hälsar på våran lilla Gabbis :)
Där blir det utgång och ett hejdundrande partayy ! haha

Mycket att se framemot ! I LIKE IT ;)

Nu ska jag njuta va fredagskvällen med min bästa Josefajnis <3

Kommentarer
Postat av: gabbis

men gumman det är två helger efter, sista helgen mars :)

2009-03-06 @ 22:44:00
URL: http://gblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0