Avesta

Slutade klockan 12.00 i skolan idag.
Drog till Mallan en sväng efter de och drack en Latte med henne på jobbet :)
Gud jag skulle nästan lika gärna kunna börja jobba där eftersom jag hänger där jämt haha!!
Efter de drog jag hem och hämta mina saker och tog mitt pick&pack till tåget mot Avesta :)
Mamma plocka upp mig på stationen, och jag hann bara hem innan jag va nere på plusfiket ;)
Va tvungen att åka ner och krama Magdisch <3
Träffa Cicci&Tessi, tog Tessi med mig hem på lite jordgubbar&glass :)
Iväg på modevisning i domarhagen och nu sitter jag hemma i soffan!!!!
Ska inte röra mig mer ur fläcken på hela kvällen.
Imorgon blir det en riktigt långprommis med Magda, har en del att ta igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0