Fika, Fransfärg & Frissan

Vakna runt 10-tiden idag, så skönt att sova ut!!
Gjorde mig en rejäl frukost även denna morgon :) Passa på nu när man har tillgång till all mat haha!!
Fixa fransar&bryn på Mammsi.
Mötte upp Jimmy på stan runt ett-tiden och tog en KaffeLatte på plus :) Satt där & snacka skit och träffa lite folk!
Gick till frissan halv tre och la i lite blondering & silvertoning !
Efter de träffa jag Josie och satt på plus en stund till haha , snacka om att man hänger där jämt när man är hemma!
Nu har jag precis käkat mat med Mamma&Pappa och ska lägga mig å sova en timme :D
Sen ska jag fixa frippan på Josie och ut på nått äventyr med henne :) Får se vad som händer!
Puss såå längeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0