KaosMåndag.

Stod i repan med Sandrie idag :)
Haha så trevlig kunder vi har haft allstå. NOT .
En riktigt kaosdag kan man säga.
Otrevliga kunder, kassan fastnar, datan pajjar. You name it!!
Herregud vilken start på veckan alltså, menvafan humöret va på top ändå :)
Va ska man göra ?! Skratta åt det, De gjorde iallafall vi !! ;D
Så efter 9timmar i salongen va det bara hem och sätta sig i soffan och börja plugga..
Som tur va hade Josie laga mat åt mig tills jag kom hem och hon gick även & köpte en chokladbit till mig på ica!!
Nu har jag tröttnat på plugget och tog en paus... Vill egentligen sov nu men måste läsa igenom allt en gång till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej usch vilken jobbig dag!

2009-05-19 @ 13:00:02
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0