MTV

Tacka gud för MTV

Är hemma från skolan idag oxå, helt slut efter gårdagens magsjuka :( buuhuu stackars mig!
Låg i sängen hela dagen igår verkligen. Tur att Josefine kom hem med Cola till mig iallafall.
Det är så galet tråkigt att bara ligga i sängen en hel dag, men jag säger bara en sak tur att MTV finns ;)
Har blitt lite smått beroende av den kanalen tror jag. haha men vafan bra musik & bra program!
Idag vakna jag av att Josefine skulle ut på en morgontur, tror ni att jag vart lite avis?!
Jag vill oxå träna, men har noll med krafter i kroppen så jag får ligga hemma hela dagen igeen.
Ska till skolan imorgon och ha Makeup lektion iallafall :) Längtar längtar! Men har missat 2 salongsdagar nu , känns jättetråkigt eftersom jag va sjuk 2 dagar förra veckan oxå, men men that's life!
Nästa vecka är det kort vecka i skolan. Har salong Mån-tis och prov i BodyGalvanic på onsdag , slutar klockan 13.00 då :) Tjohooo då kommer Ac hit och fikar och myser lite! Sen på kvällen ( eller torsdagmorgon ) blir det hemfärd till kära Dalarna! Jag längtar så mycket efter Min Magda som har kommit hem efter ett halvårs resande runt i världen! Jag vill bara krama om henne nuuu! Vi har så otroligt mycket att ta igen. Hon är ju en av mina närmsta vänner den bruttan :)
Sen saknar jag självklart alla andra vänner & familjen där hemma oxå!

Nej nu ska jag dricka upp mitt te och krypa ner under täcke ett litet tag till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0