Sjukstuga nr 1

Jag & Josie hostar & nyser ikapp om vart annat.

Vakna flera gånger inatt med feberattacker, usch usch. Jag vill inte vara sjuk, har inte tid att vara sjuk.
Jag vill bara köra på i skolan och vara i slaongen :) Det är ju de som är roligt. Istället ligger man hemma i soffan och låter som en skata.. Visst är det skönt att vara hemma och vila, men nej så funkar inte jag. Jag älskar faktiskt när jag har mycket att göra, när jag gör saker som har en mening och som jag älskar! Och jag älskar min utbildning, känns ju ibland som man är mer på skolan än vad man är hemma haha. Men men de är bara att kurera sig idag nu så ska jag pallra mig iväg till skolan imorrn varesig jag är frisk eller inte, kommer klättra på väggarna i lägenheten annars..
Men idag blir det att plugga Anatomi och skriva på mitt projekarbete . Så jag är ju sysselsatt iaf ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej är det sant, gud så trist:(

usch då..

kanske vi kan höras nästa vecka och se hur du mår då?

2009-05-05 @ 12:47:08
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0