Tack för en toppenhelg!


Helgen med brudarn har varit mer än toppen<3
Tacos & vin hemma hos mig, Hairspraymusikal,
drinkar på berns, utgång på east.
Fredagen va svårslagen med andra ord :)
Slitet på lördagen så det blev massa mys
på stan med lunch,fika och strosa lite..
Bio på kvällen & sen sängen!
Jag har haft så roligt så roligt så roligt!!
Tack för allt, ni är underbara <3
Magda,Emelie,Mickis.

Jag åkte och jobbade imorse medans
dom låg kvar här och sov.. Kändes ju
lite mindre skoj men va tusan va gör
man inte liksom haha. Hade en jättebra
dag på jobbet men nu var det himlans
tomt i lägenheten när jag kom hem.
Blir soffan & tvn resten av kvällen nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0