Bye bye Avesta

Har haft en helt underbar tid här i Avesta tillsammans
med vänner&familj. Det har varit toppen att bara vara
här kopplat av, träffat nära&kära och bara tagit det lugnt:)
Men nu är det dags att åka tillbaka till verkligeheten!
Ser framemot alla kurser,jobbet och alla nya utmaningar.
Lite sorligt är det såklart alla lämna alla här, kommer
sakna mina pärlor här i stan jättemycket verkligen.
Samtidigt som det ska bli superskoj att träffa vännerna
jag här i Stockholm oxå såklart :) Har saknat dom under
tiden jag varit här. Synd att man inte kan ha allt på
samma ställe, de vore himlans bra tycker jag :)
Neej dags att packa klart, åker till tåget strax efter tolv.

Puss & Kram på er alla mina ögonstenar <3
Tack för att ni lyser upp min tillvaro och alltid
finns tillhands. Ni är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0