Älskade Fredagar :)

Idag var vi kurs på Beauty cos i märket Kanebo!
Gud vad spännande det var, såå himla roligt :)
Det här var nog en av de bästa kurser jag varit på!!
Anna-Fia (Kursledaren) var en riktigt energisol och
gjorde allt såå himla bra och gav oss en riktigt
härlig dag med underbara produkter och roliga
behandlingstekniker!! Det var toppen :)
När vi slutade tog jag & Ida en fika på centralen
medans vi inväntade våra tåg !
Kom fram till Avesta runt halv sex och du bjussa
Mammsi&Pappsi på thaimat. Mums mums :)
Efter jag käkat plocka jag upp Anna för lite
inhandling av godis till vår lilla Idol-myskväll :)
Satt väll mestadels och babbla en massa istället
för att kika på tvn , hihi blir ju lätt så när vi inte
ses så himla ofta. Men de va precis en sånkväll
bi behövde. Bara en massa tjejsnack om allt
mellan himmel & jord :) Tack för att du finns gumman!
Nu kom jag precis hem och ska krypa ner i sängen.
Det är ju en dag imorgon oxå och jag har mycket som
ska hinnas med. Höjdpunkten blir fika med Bästa Josie <3
Godnatt *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0