Cidesco-Rep

Vad ska jag säga om denna dag?!
Så mycket blandade känslor.
Nervositet,stress,tidspress,koncentration.
Påfrestande både fysiskt & psykiskt.
Herregud vilken dag. Och så många moment
på en och samma gång.
Som tur va så gick allting bra :)
Det kändes jätteskönt efter vi
fått våran enskilda feedback med Maria!
Den här dagen va så välbehövlig kan jag lova.
Och nu är det bara att invänta den riktiga
Cidescoexmen, och förhoppningsvis går det
ännu bättre då när man har lite mer koll på läget!
Jag känner mig totalt slut just nu.
All kraft har gått ur mig verkligen.
Så ikväll blir det till att lägga sig tidigt må ni tro :D
Skönt att dagen är över iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0