Förberedd?!

Orkade inte sitta hemma i lägenheten och
plugga så jag tog med mig mitt pick&pack
och tog en chailatte på Globen och satt på
mitt & Josies fick mittemot Polarn och pluggade...
Läste igenom alla arbetsordningar,kundkort, apparatur
och allt som har med de att göra, ingredienser.. You name it.
Just nu pluggar man på allt verkligen känns det som.
Väl hemma igen fortsatte mitt pluggande och ett
långt telefonsamtal med Ac där vi gick igenom det mesta
som har med kundkortet att göra.
Sen va det dags att pausa!!!!
Tog mig en härlig springtur och gjorde även
lite Yoga när jag kom in igen. Superskönt :)
Nu vart jag pigg igen och ska läsa igenom allt
ännu en gång bara för att vara på den säkra sidan!
Kvällen ska spenderas på soffan med filt, tända ljus
en kopp te och nått bra tvprogram. Måste koppla från
allt innan jag ska sova så man inte ligger och
nöter allting i huvudet. Det är bättre att vara pigg & fräsh
till morgondagen istället faktiskt. Spara lite krafter :)
Det är helt otroligt att det bara är 4veckor tills vår examen....
Jag blir helt pirrig i magen när jag tänker på det verkligen!
Tänk vad mycket som kan hända under ett års tid.
Jag är utbildad hudterapeut om 4veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0