Kämpa på. Plugga hårt.



Känner att motivationen till att plugga inte är
på topp just nu.. Är jättetrött i både psykiskt & fysiskt!
Det är väldigt mycket på en & samma gång.
All information & alla prov bara snurrar runt i huvdet.
Måste verkligen göra allt för att hålla fokusen
på skolan nu in i det sista. Därför tror jag att
jag åker upp till Dalarna även denna helg och
bara tar det lugnt, ta lite skogspromenader,
äta mammas mat och sova en hel del.
Jag vill bara att allt detta pluggande ska vara
över nu. Har verkligen kämpat på stenhårt i snart
ett år och riktigt intensivt har det varit!!
Både jobbigt & jätteroligt på samma gång :)
Men nu känner jag suget efter att få börja jobba
ordentligt och komma hem på kvällen efter jobbet
och bara vara!! Vara ledig från alla krav & framförallt
inte behöva ta fram flera kompendier och sätta sig & plugga.
Kommer sakna skolan,klasskompisarna,lärarna och
alla roliga stunder vi har haft men det ska bli
superskönt att stå på egna ben nu och göra sin egen grej :)
Så nu biter vi ihop sista veckorna och kör järnet!!!!!

Kommentarer
Postat av: therese

Jag önskar de gick att förklara hur stolt jag är över dig gumman <3

2009-09-16 @ 21:17:35
URL: http://theresewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0