Priori


Har vart på Priori-kurs på Dermarome hela dagen :)
Superroligt och jätteintressant.
Fick så mycket ny inspiration!!
Eftersom jag va på Karalaplan
så passade jag självklart på att springa
upp till Mallan på jobbet & hälsa på :)
Vi ses på tok alldeles för lite just nu..
Men det är ju pga mitt ständiga pluggande!
Va iallafall väldigt roligt att hinna se henne en sväng,
och Daniel oxå såklart!! :)
Nu sitter jag helt utslagen i soffan och försöker
hitta lite kraft&motivation till att ta tag i pluggeriet..
Går inte så bra just förtillfället, är galet trött!
Men jag MÅSTE.


Kommentarer
Postat av: Malin

kämpa på det sista nu, det klarar du sen är du i land :-) och vi kommer kunna hitta på myyyycke mer roliga saker då :P

2009-09-17 @ 00:01:00
URL: http://malinzoger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0