Prov, Plugg & Idol


Igår hade vi praktiskt prov i Ansiktsbehandliong & Vax.
Det kändes faktiskt helt okey, gjorde mitt bästa!
Efter skolan följde Ida med hem till mig och det
blev en hel del pluggande kan jag säga....
Och som lite belöning lagade vi Tacos & tog en promenad :)
Kikade självklart på Idol oxå, mitt favorit program :D hihi...
Så härligt att det har börjar igen tycker jag!
Men vi hann faktiskt plugga en hel del så vi
va riktigt duktiga men sen strax efter tio slocknade
båda två kan jag lova hahaa.
Imorse va det bara till att trippa upp till skolan igen.
Men herregud vilken dag haha... HELA C-KLASSEN INKLUSIVE
LÄRARE ;) vaa totalt borta, förvirrade, trötta och flammsiga.
Det vart inte så mycket vettigt gjort idag med andra ord så
vi fick faktiskt gå hem strax efter klockan två.
Jag följde med Ac och hämta bilen och vi åkte upp till
Globen och tog en fika. Nu kom jag precis hem och funderar
nästan på att sova en timme innan jag börjar plugga..
Rep i kroppsapparatur imorrn meeen sen ledigt fredag :) tjoohooo!!

 





Lunch på Söderkisen. Ida & Emma är piggast & gladast ;)
SÖTNOSAR!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0