Söndag med Mammsi <3


Jag tog mig en springtur imorse när jag vaknade!
Och när jag hade kommit in igen så plinga Mamma på dörrn :)
Jag gjorde mig iordning och vi tog en promenad upp
till Globen för en fika :) Blev en hel del shopping till lägenheten oxå
eftersom jag bestämde mig för att göra om inredningen litegranna!
Sen gick vi hem och laga tacos och fixa&dona med nya gardiner, kuddar
och allt som hör där till!! Och det vart supermysigt när det blev klart :)
När v hade käkat mat så tog vi bilen iväg till Sickla galleri.
Gick in & hälsa på Unni på salongen en sväng och tog en
shoppingrunda i Gallerian därefter!
Sen hem igen och fika uppe i lägenheten :)
Det har vart en toppendag med Lilla Mammsi
och det vart lite tomt nu när hon åkte hem faktiskt.
Men här kommer lite bilder från lägenheten :)





Kommentarer
Postat av: Malin

Fint det blev, i den där soffan ska jag komma och slappa någon dag igen Jempa!! :P Vi får höras på tlfn och ses någon dag nu!! Puss

2009-09-07 @ 00:13:06
URL: http://malinzoger.blogspot.com
Postat av: Lina

Riktigt snyggt och tavlorna passa ju in där, ;)

2009-09-09 @ 18:01:21
URL: http://oneplektrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0