Spännande söndag ;)

Gick upp runt halv sjutiden imorse!
Halv åtta satt vi i bilen på väg ner till
Stockholm för filminspelning på Unnis salong :)
Gud vilken rolig dag det har varit!!
Visst var det lite meck innan vi fick
ihop allting med superroligt hade vi :)
Nu väntar vi med spänning för att
se hur den nya hemsidan ska bli.. hihi :)
Kommer bli jätteroligt att titta på allt
när det är klart!!
Mamma & Pappa har spenderat dagen
här i storstan och söta som dom är plocka
dom upp mig efter vi var klara på salongen,
så nu har de precis åkt hem och jag har laggt
mig på soffan med den gosiga (NOT) cidescopärmen.
Nu går vi in på sista vecka i skolan, det känns
helt sjukt galet galet galet galet galet.. Jag fattar inte :P
Neej dags att plugga, skriver lite mer ikväll :)

 Frukost i Enköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0