Todays

Har pallrat mig ur sängen och sitter
nu och dricker en stor kopp kaffe!
Ska strax ta mig en powerwalk
i det grådassiga vädret!
Had önskat att de va sol ute, men
men tur att jag får massa solsken
av mina friends today iallafall : )
Jag & Josie ska luncha med Magda
runt två-tiden, sen ska det provas
kläder för fulla muggar ; )hihi.
Måste hitta något snyggt att ha
till lördagens utgång med brudsen!:)
Jessica skulle höra av sig efter jobbä
oxå så det blir nog en heldag på stan
om jag känner mig själv och mina
kära vänner rätt ;D haha..
Men det är precis det här som jag saknar
så mycket när jag bor i Stockholm..
Jag saknar att ha alla mina nära&kära
runt om mig hela tiden! Så denna vecka
ska jag verkligen njuta av att få vara
tillsammans med alla jag tycker om <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0