Dagen innan fredag ; )

Jaha kära vänner då var det torsdag igen då!! Herregyyyd vad veckorna springer iväg alltså.. Jag hänger inte med för fem öre!! Vart tar alla dagar, timmar & minuter vägen egentligen??!! Men inget att klaga på för ju fortare veckorna går desto snabbare blir det ju helg ; ) Och denna helg drar jag ner till STOCKHOLM. Åh vad det ska bli härligt att få känna storstadspulsen igen, saknar det!! Det är så lugnt & skönt här uppe i Dalarna så jag behöver den där kontrasten ibland och bara få känna tempot & pulsen i Stockholm. Jag har verkligen kommit fram till att jag behöver en mix av alltihopa för att må som allra bäst! Det lugna & trygga livet i Dalarna + Det tuffa & pulserande livet i Stockholm. Jag behöver verkligfen både och. Men som sagt trivs bäst att ha mina vardag här i Avesta.


Känn pulsen.


Känn lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0