Förmiddagsledig : )

Har en liten lyxdag idag, jobbar 14.30-20.00 ; ) Snäll chef man har som låter mig ha en stor sovmorgon!
Det blir till att fixa massa saker på las city och jag hoppad det finns med en fika med Lilli oxå innan hon flyttar iväg till Nässjö... Igår efter jobbet bjussa Anna mig på pizza, göttigöttgött!! Sen vart det en riktigt powerwalk/springtur med Josefine i det galna regnvädret. Herregud det bara öste ner regn, vi var helt dyblöta när vi kom hem!! Men rejäl träning de fick vi iallafall och de va ju huvudsaken. Slö tittade lite på Fångarna på fortet på kvällskvisten men sen sa mina ögon godnatt ; ) Nu vaknade jag upp helt utvilad och pigg, känns toppen! Gjorde en stor och härlig frukost till mig själv : Havregrynsgröt med färska blåbär, ägg, rostmacka, juice & nu en kopp kaffe : ) Mums mums!
Snart dags att skutta in i duschen och göra sig redo för stan dåå! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0